Site icon Γαργαλιάνοι Online – Οι ειδήσεις και τα νέα της Τριφυλιας, της Μεσσηνίας και της Πελοποννήσου στην ώρα τους!

Η Ryanair χρέωσε επιβάτιδα με 90 ευρώ για ένα φερμουάρ – Πώς πήρε πίσω τα λεφτά

Μια γυναίκα εξοργίστηκε από την πρόσφατη εμπειρία της με την αεροπορική εταιρεία Ryanair, αφού της ζήτησαν 75 λίρες (σχεδόν 90 ευρώ) για έναν «εξωφρενικό» λόγο, όπως αναφέρει η επιβάτιδα.

Η Catherine Warrilow ταξίδευε για τη Σεβίλλη από το Stansted, έχοντας πληρώσει για προτεραιότητα επιβίβασης, μια τσάντα 10 κιλών και αποσκευές κάτω από το κάθισμα.

Στην πύλη, ωστόσο, το προσωπικό διαφώνησε με τη χειραποσκευή της, ισχυριζόμενο ότι ήταν «2 εκατοστά» πάνω από τους ισχύοντες περιορισμούς για τις αποσκευές.

Η Catherine αφαίρεσε στη συνέχεια ορισμένα αντικείμενα και ασφάλισε την τσάντα με έναν ιμάντα αποσκευών, εξασφαλίζοντας έτσι ότι θα ήταν εντός του κανονισμού της εταιρείας σχετικά με τα μεγέθη των αποσκευών.

Ωστόσο, ακόμη και τότε, η αεροπορική εταιρεία φέρεται να μην ήταν σύμφωνη. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Catherine δήλωσε πως έφταιγε το επεκτεινόμενο φερμουάρ της τσάντας της, το οποίο είχε «τη δυνατότητα να είναι μεγαλύτερο από το επιτρεπόμενο μέγεθος».

Κάνοντας ανάρτηση στο TikTok, η 45χρονη από την Οξφόρδη εξήγησε: «Η Ryanair πήγε το σκάνδαλο με τη χρέωση των αποσκευών σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Χθες μου επιβλήθηκε πρόστιμο 75 λιρών στην πύλη, επειδή η χειραποσκευή που προπλήρωσα με προτεραιότητα επιβίβασης ήταν προφανώς πολύ μεγάλη για τους κανονισμούς μεγέθους, λόγω του φερμουάρ, όπως φαίνεται».

Στη συνέχεια ανέφερε: «Το προσωπικό στο check-in ουσιαστικά μου είπε ότι μπορούσα είτε να αφήσω τη βαλίτσα πίσω είτε να πληρώσω 75 λίρες και ότι δεν μπορούσα να την πάρω μαζί μου, επειδή δεν θα μπορούσα να τη βάλω στο ντουλάπι του αεροπλάνου».

Χαρακτήρισε τον κανόνα της Ryanair «εξωφρενικά γελοίο» και μίλησε μάλιστα στην εκπομπή του Jeremy Vine για την απογοητευτική ταξιδιωτική της εμπειρία. «Και επίσης, απλά να επιλέγονται τυχαία στην ουρά κάποιοι άνθρωποι και να επιβιβάζονται χωρίς πρόβλημα με ό,τι μέγεθος βαλίτσας κι αν έχουν και άλλοι άνθρωποι να πληρώνουν πρόστιμο» συνέχισε.

 

Πώς πήρε πίσω τα χρήματά της

Η Helen Dewdney, υπέρμαχος των καταναλωτών για την οργάνωση The Complaining Cow, βοήθησε την Catherine να στείλει ένα email προς τη Ryanair, που αναφερόταν σε πιθανή παραβίαση της νομοθεσίας και των κανονισμών για τους καταναλωτές.

Το αποτέλεσμα ήταν η επιστροφή των χρημάτων εντός 24 ωρών από την αποστολή του email.

Όταν η πολιτική της εταιρείας αμφισβητείται με νομικά επιχειρήματα από τους καταναλωτές, η Ryanair φαίνεται να επιστρέφει τα χρήματα.

Η Mirror απευθύνθηκε στη Ryanair για να σχολιάσει τις καταγγελίες αυτές.

Συμβουλές για τις χειραποσκευές

Η Helen συγκέντρωσε μερικές έξυπνες συμβουλές για τις χειραποσκευές. Οι συμβουλές της παρατίθενται παρακάτω:

Exit mobile version