Site icon Γαργαλιάνοι Online – Οι ειδήσεις και τα νέα της Τριφυλιας, της Μεσσηνίας και της Πελοποννήσου στην ώρα τους!

Η μεγάλη υπογειοποίηση της Αθήνας -Πότε θα είναι έτοιμη, ποια περιοχή θα μεταμορφωθεί

Καθοριστική συμβολή στην αναβάθμιση του σιδηροδρόμου αλλά και τη μεταμόρφωση μιας περιοχής της Αθήνας θα έχει ένα υπό υλοποίηση έργο.

Προχωρά το έργο της κατασκευής τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου, με υπογειοποίηση στα Σεπόλια, το οποίο αναμένεται να καταστήσει πιο ελκυστικό τον σιδηρόδρομο, αλλά και να αναβαθμίσει τη συγκεκριμένη περιοχή της Αθήνας.

Ο τετραπλός σιδηροδρομικός διάδρομος θα είναι μήκους 2,36 χλμ. εκ των οποίων τα 1,91 χλμ. θα είναι πλήρως υπογειοποιημένα. Θα ξεκινά από την έξοδο του Σ.Σ. Αθηνών προς Θεσσαλονίκη (ΧΘ 10+821) και θα καταλήγει στις Τρεις Γέφυρες (ΧΘ 13+181) στην περιοχή των Σεπολίων του Δήμου Αθηναίων όπου συναντά τον πρόσφατα κατασκευασμένο και σε λειτουργία νέο τετραπλό σιδηροδρομικό διάδρομο.

Ο νέος σιδηροδρομικός διάδρομος κατασκευάζεται επί της υφιστάμενης ζώνης κυκλοφορίας και θα είναι διπλής διατομής.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, πρώτα θα ολοκληρωθεί ο δυτικός διάδρομος (α’ εξάμηνο 2025) που θα «φιλοξενεί» τους υπεραστικούς συρμούς και μετά ο ανατολικός που θα εξυπηρετεί την κίνηση των προαστικών συρμών.

Πρόκειται για ένα έργο που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για όσους χρησιμοποιούν τον σιδηρόδρομο, δεδομένου ότι ο διπλασιασμός των γραμμών θα μειώσει σημαντικά τον χρόνο των δρομολογίων και θα αυξήσει τον αριθμό τους.

Οφέλη θα υπάρξουν και για την περιοχή, η οποία αναμένεται να αναβαθμιστεί θεαματικά. Ειδικότερα, πάνω από την υπογειοποίηση θα αποκατασταθεί η επικοινωνία 9 κάθετων οδών που σήμερα διακόπτονται από τον υφιστάμενο επίγειο σιδηρόδρομο και θα δημιουργηθεί μια έκταση πρασίνου με δένδρα και θάμνους όπως και ελεύθεροι χώροι αναψυχής.

Παράλληλα θα μειωθεί η όχληση από τη διέλευση των συρμών, ενώ θα αυξηθεί η οδική και σιδηροδρομική ασφάλεια, βάζοντας τέλος στα ατυχήματα και δυστυχήματα με οχήματα και πεζούς.

Συνοπτικά στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει:

Το έργο, που συγρηματοδοτείται από τον χρηματοδοτικό Μηχανισμό Connecting Europe Facility (CEF) έχει προϋπολογισμό 66,8 εκατ. ευρώ.

Exit mobile version