Site icon Γαργαλιάνοι Online – Οι ειδήσεις και τα νέα της Τριφυλιας, της Μεσσηνίας και της Πελοποννήσου στην ώρα τους!

Η Coca‑Cola άλλαξε την εμβληματική χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της και οι θεατές ξεσηκώθηκαν στα social media: «Απαράδεκτο»

Η γνωστή σε όλους μας διαφήμιση «Holidays Are Coming» ξεκίνησε για πρώτη φορά το 1995 και έκτοτε σηματοδοτεί για πολλούς την έναρξη της εορταστικής περιόδου. Ωστόσο, το φετινό κλιπ των 15 δευτερολέπτων έχει ενοχλήσει τους καταναλωτές – κυρίως για τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

 

Το κλιπ δείχνει έναν στόλο από φορτηγά της Coca-Cola να καταφθάνουν σε ένα χιονισμένο τοπίο, ενώ ένας άνδρας παραδίδει ένα μπουκάλι του ποτού σε μια αόρατη φιγούρα με λευκά μανίκια, που υποτίθεται ότι είναι ο Άγιος Βασίλης – αν και, δεν εμφανίζεται πλήρως.

«Η εντολή ήταν να φέρουμε το Holidays Are Coming στο παρόν και στη συνέχεια διερευνήσαμε την τεχνητή νοημοσύνη ως εργαλείο για κάτι καλύτερο», δήλωσε στο Marketing Week.

Όμως η απόφαση δεν άρεσε σε ορισμένους χρήστες του X/Twitter που μοιράστηκαν τις απόψεις τους για το remake της παραδοσιακής διαφήμισης.

Ένας από αυτούς δήλωσε «τρομοκρατημένος και αηδιασμένος» από τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, προσθέτοντας: «Τι είναι αυτό το τερατούργημα της τεχνητής νοημοσύνης; Ήταν τόσο δύσκολο να χρησιμοποιήσετε πραγματικούς ανθρώπους;»

Exit mobile version