Τοπικά Νέα

Αντωνόπουλος Κωνσταντίνος: “Από τους δρόμους του θανάτου, στους δρόμους της ανάπτυξης”

Αντωνόπουλος Κωνσταντίνος: “Από τους δρόμους του θανάτου, στους δρόμους της ανάπτυξης”

Η Κυπαρισσία, μία από τις πιο σημαντικές πόλεις της Δυτικής Ελλάδας, έχει παραμείνει ανεκμετάλλευτη όσον αφορά την αναπτυξιακή της δυναμική, με πολλά προβλήματα. Η υλοποίηση δύο βασικών έργων, η ολοκλήρωση του δρόμου Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα και η αναβάθμιση του λιμανιού της, θα άλλαζαν ριζικά την πορεία της περιοχής, δίνοντας ισχυρή ώθηση στην τοπική οικονομία, τις υποδομές και τον τουρισμό.

Η δημοτική αρχή Τριφυλίας αποτυγχάνει πλήρως στο να αναγνωρίσει τις τεράστιες προοπτικές που προσφέρουν αυτά τα έργα, προτιμώντας σπατάλες σε μικροέργα και ασήμαντες παρεμβάσεις, όπως η φύτευση λουλουδιών, η καλλωπιστική διαμόρφωση χώρων, ο πόλεμΑος για τις πλατείες με τους πολίτες και οι αλόγιστες σπατάλες σε πολιτιστικές εκδηλώσεις της ντροπής.

Η ολοκλήρωση του οδικού άξονα Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα θα συνδέσει την Κυπαρισσία και όλη την Τριφυλία με τα μεγάλα αστικά κέντρα και την υπόλοιπη Πελοπόννησο. Θα καταστήσει την περιοχή εύκολα προσβάσιμη, βελτιώνοντας την οδική ασφάλεια και μειώνοντας τους χρόνους μετακίνησης. Αυτό θα δώσει ώθηση στον τουρισμό, που αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας της περιοχής, ενώ θα ενισχύσει και τη γεωργία, καθώς θα διευκολυνθούν οι μεταφορές των τοπικών προϊόντων προς τα μεγάλα εμπορικά κέντρα.

Κι όμως, αντί να δούμε έντονες προσπάθειες από τη δημοτική αρχή, αντί να είναι μπροστάρης στους αγώνες που συντελούνται σε ολόκληρη την Ηλεία και τη Μεσσηνία για την προώθηση αυτού του έργου, αντιμετωπίζουμε μια παθητική στάση και πλήρη αδιαφορία. Η ανεπαρκής παρουσία της δημοτικής αρχής στη διεκδίκηση αυτών των κρίσιμων υποδομών είναι απαράδεκτη.

Το λιμάνι της Κυπαρισσίας, ένα από τα μεγαλύτερα φυσικά λιμάνια της Δυτικής Πελοποννήσου, θα έπρεπε να ήταν το επίκεντρο της εμπορικής και τουριστικής δραστηριότητας. Η αναβάθμισή του και η δημιουργία ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τα νησιά του Ιονίου και την Ιταλία θα έφερνε τεράστια οφέλη στην τοπική οικονομία, ενισχύοντας τις θαλάσσιες μεταφορές, τον τουρισμό και τις εμπορικές συναλλαγές.

Οι εφοπλιστικές υποσχέσεις του δημάρχου για καράβι και ακτοπλοϊκή σύνδεση, που δόθηκαν από την προεκλογική περίοδο της πρώτης του θητείας, αποδεικνύονται ψεύτικες. Καμία ουσιαστική πρόοδος δεν έχει γίνει, παρά τις πολυάριθμες ευκαιρίες που έχουν παρουσιαστεί για να διεκδικήσει χρηματοδοτήσεις και να προωθήσει τη στρατηγική αναβάθμιση του λιμανιού.

Είναι σαφές ότι η δημοτική αρχή Τριφυλίας, με επικεφαλής τον δήμαρχο, αποδεικνύεται ανεπαρκής στην αντιμετώπιση των μεγάλων προκλήσεων της περιοχής. Ο Δήμος Τριφυλίας οφείλει να θέσει ως προτεραιότητα τη διεκδίκηση αυτών των στρατηγικών υποδομών, αντί να δικαιολογείται μόνο και να περιμένει την υλοποίηση υποσχέσεων που ποτέ δεν πραγματοποιούνται.

Αν δεν ληφθούν αποφασιστικά μέτρα, η Κυπαρισσία και ολόκληρη η Τριφυλία κινδυνεύει να παραμείνει ένα υποβαθμισμένο κέντρο, αποκομμένο από τις αναπτυξιακές ευκαιρίες που προσφέρονται στην ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου. Αν πονάς τον τόπο σου και αγωνιστείς γι’ αυτόν, μπορεί να πετύχεις. Αν όχι, σίγουρα θα αποτύχεις.

Ο Δήμαρχος και οι συνεργάτες του οφείλουν να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να διεκδικήσουν αυτά τα έργα με όλες τους τις δυνάμεις. Διαφορετικά, θα παραμείνουν αφανείς, όπως μέχρι τώρα, αφήνοντας την Κυπαρισσία και την Τριφυλία να χάσουν την ευκαιρία τους για πραγματική ανάπτυξη.

Προσθέτω κι εγώ την αγωνιστική φωνή μου μαζί με τους συλλόγους Μεσσηνίας και Ηλείας για την επίτευξη του δίκαιου αυτού στόχου για την περιοχή μας. Δυστυχώς, κύριε Δήμαρχε, αν δεν πιάσουμε “ΦΙΛΗ”, και όχι να υβρίζουμε την κότα, αυγό δεν πρόκειται να φάμε στον Δήμο Τριφυλίας.

Ο νοών νοείτω…

Αντωνόπουλος Κωνσταντίνος
Μέλος Τοπικού Συμβουλίου Κυπαρισσίας
Τριφυλία Πρωταγωνίστρια

Σχετικά Άρθρα

4 Σχόλια

  1. Δεν ειμαι φιλος της παρουσης δημοτικης αρχης, και καμμιας προηγουμενης, αλλα δεν μπορεσα να συγκρατησω τα γελια , απο τα χαριτωμενα που διαβασα.
    το λιμανι που αναφερεστε δεν κανει ουτε για αλιευτικο καταφυγιο, και δεν προκειται ποτε να εχει την παραμικρη οικονομικη δραστηριοτητα, οποιος εχει την παραμικρη ιδεα απο λιμανια, ναυτιλια, θα σας πει οτι οτι λεφτα που ξοδευονται πανε στο πατο της θαλασσας.
    Υπαρχουν πολλα που δεν μπορουν να γινουν, πρωτα απο ολα οδικη προσβαση, δεν υπαρχει και δεν μπορει να γινει, σιδηροδρομος δεν υπαρχει και δεν μπορει να γινει, μεγεθος λιμενικη λεκανης, και βαθος νερου, και πολλα αλλα.
    Αυτο το λιμανι ειναι μια απατη, για να βαζουν λεφτα στη τσεπη οι εκλεγμενοι.
    Αληθεια που το ειδατε το φυσικο λιμανι ??? )))))))))))) . οταν πιανει ο καιρος σπαει τα παντα, σε λιγο καιρο θα δειτε οι επισκευες θα πανε περιπατο.
    αν θελετε να προετοιμασατε μελλοντικη εκλογη σας βρειτε καποιο αλλο αφηγημα, το παρον ειναι αστειο.
    Ακομα και ο δημαρχος ειπε την βλακεια του πριν 5-6 χρονια αλλα μετα την παππια, οπως και πολλα αλλλα, ειτε αρεσει ειτε οχι η Τριφυλια και ο Βολος εχουν τις χειριτερες δημοτικες αρχες.

    1. Αγαπητέ κύριε, εξουσία είχα, την υπηρέτησα δεν με κυρίευσε. Αγαπώ τον τόπο μου και προσπαθώ για το καλύτερο, αυτό δεν προ’υ’ποθετει ετοιμασίες για τίποτα μελλοντικό. Όσο γι’αυτό που αναφέρετε για το λιμάνι, μπορεί να έχετε δίκιο μπορεί και όχι. Αυτή η ιστορία ή κορο’ι’δια όπως λέτε πρέπει να τελειώσει. Είτε θετικά είτε αρνητικά. Γιατί ξεχνάτε ότι με αυτά που γίνονται στο λιμάνι, έχει αιχμαλωτιστεί και ο εξωτερικός χώρος και τα υπάρχοντα μαγαζιά έχουν νεκρωθεί. Το μέρος αυτό πριν πολλά χρόνια ήταν πηγή ζωής και ανάπτυξης όλης της περιοχής. Επομένως μην βλέπετε μονόπλευρα, ως προς το λιμάνι, υπάρχει και ο έξωθεν χώρος. Με στεναχωρεί που πιστεύετε ότι όλοι είναι ίδιοι. Ευχαριστώ.

  2. Μεταξύ μας τώρα, έχουμε δημοτική αρχή & αντιδημάρχους; one man show της αυτοαποκαλουμενης γεν. γραμματέα του δήμου δεν είναι; η εικόνα της συγκεκριμένης κυρίας δηλώνει ότι ακριβώς έχουμε οι Τριφυλίοι, από εξωτερική περιβολή, ως και συμπεριφορά τραμπουκισμου, σε εκλεγμένους αλλά και πολίτες. 🤡

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button